Ofte stilte spørsmål
Her finner du svar på noen av våre mest vanlige
spørsmål som gjelder våre produkter og service.
Du kan både finne svar på noen tekniske spørsmål om magneter, magnetisme, lese litt om sikkerhetsregler og hvordan magneter bør håndteres, eller finne ut om hvordan noen løsninger ikke vil virke som du ønsket. Dersom du lurer på hvilke betalings- eller fraktmetoder som kan benyttes, vil du også kunne finne svar på spørsmålene. Er du en bedrift eller kjøper på vegne av en statlig organisasjon, så kan du også lese om mulige faktureringsmåter og vilkårene våre.
Neodymmagneter (mer nøyaktig neodym legert med jern og bor) er de
sterkeste permanente magnetene i verden
.Handler du hos supermagneter.no kan du velge mellom følgende betalingsalternativer:
For private:
- Betale med en gang (kort, vipps)
- Dele opp eller utsette betalingen (Lindorff)
- Kjøpe nå og betale om 14 dager uten ekstra gebyr (Lindorff)
For bedrifter:
- Betale med en gang (kort)
- Elektronisk EHF-faktura (bestilles via bestillingsskjema)
- PDF faktura på e-post (bestilles via bestillingsskjema)
Les mer på: Frakt og Betaling
Etter at en ordre er fullført, skal du motta to e-postmeldinger, både ordrebekreftelse og faktura. Om du ikke har mottatt dette kan det tyde på at noe har gått galt. Vennligst sjekk følgende:
- Sjekk om ordrebekreftelsen har havnet i spam/søppelmappen. Ordrebekreftelser har generelt en tendens til å havne i søppelpost, så prøv alltid å kikke der først
- Dersom du ikke har mottatt ordrebekreftelse etter fullført betaling, kan det skyldes at du har registert feil e-postadresse. I så fall ber vi deg ta kontakt med oss så snart som mulig
Hvis ordren ikke enda er behandlet hos oss, ta gjerne kontakt med oss, så skal vi hjelpe deg med å kansellere din bestilling. Vi gjør vårt beste for å behandle ordre så fort som mulig og det er ikke alltid det vil være mulig å kansellere. Dersom bestillingen har kommet langt i prosessen eller er sendt, må du benytte deg av angreretten og returnere varene.
Vi samarbeider med Bring og tilbyr flere ulike fraktmetoder, med forskjellige leveringstider og priser fra 59 kroner. Når du kommer til kassen, tast inn ditt postnummer og du vil se hvilke alternativer som er tilgjengelige. Prisen beregnes automatisk etter hvilken størrelse og vekt sendingen din har.
Les mer om fraktmåter og leveringstider.
Nei. Det er for øyeblikket ikke mulig å hente varene selv fra vårt lager i Kristiansand. Ta kontakt med oss hvis du lurer på noe.
Etter norsk lov har du alltid 14 dagers angrerett fra datoen du mottok varen. Alle returnerte varer må være i samme tilstand som når du mottok dem. Ved bruk av angrerett dekkes fraktkostnad av kjøper, med mindre annet er avtalt. Du finner mer informasjon, samt angrerettskjema og vår returadresse på: Retur og Reklamasjon
Som bedriftskunde kan du velge mellom følgende betalingsalternativer:
- Betale med kort i kassen
- Elektronisk EHF-faktura (bestilles via bestillingsskjema)
- Faktura på e-post (bestilles via bestillingsskjema)
Les mer på: Frakt og betaling




