Frakt og betaling

Hos oss kan du betale med Vipps, Visa, Mastercard eller i oppkrav

BETALINGSALTERNATIVER

  • Betaling med kort (Visa, Mastercard). Vi benytter betalingsløsning med 3D-Secure levert av Bambora.
  • Betaling med Vipps - en enkel, trygg og rask Norges mest populære betalingsmetode. I utsjekking velger du å betale med Vipps, så legger du inn ditt mobilnummer. Deretter får du opp et varsel i Vipps appen på mobilen din. Her godkjenner du beløpet, trykker Vipps for å betale så har du betalt! Les mer på www.vipps.no
  • Faktura - betal om 14 dager uten ekstra gebyr - Kjøp nå og betal om 14 dager uten ekstra gebyr. Tjenesten kan benyttes av private personer og er levert i samarbeid med Bambora og Walley. I utsjekking velger du å betale med "Faktura med 14 dagers utsettelse". Deretter legger du inn ditt fødselsnummer, og det vil bli foretatt en kredittvurdering. Betalingsfristen er 14 dager og faktura sendes pr. e-post. Minstebeløp for å benytte denne tjenesten er 200 kroner inkludert frakt. For å finne fakturaen kan du logge deg inn på Min side. Ved spørsmål vennligst kontakt Walley kundeservice eller ring på tlf. 22 41 14 55

BEDRIFTER

For bedrifter tilbyr vi følgende betalingsmåter i kassen:

  • Kortbetaling
  • EHF faktura med 10 dagers betalingsfrist (minstebeløp kr 400 inkl. mva)
  • PDF-faktura via e-post med 10 dagers betalingsfrist (minstebeløp kr 400 inkl. mva)

For å bestille gå til kassen og velg "Firma/Bedrift" som kundetype, deretter kan du velge ønsket betalingmetode. 

PRISER

Alle oppgitte priser er mva. inklusive.

Frakt alternativer

FRAKTALTERNATIVER OG PRISER

NB! Frakttjenester som kan benyttes for din ordre vises automatisk under utsjekking og antall av tilgjengelige frakttjenester er avhengig  av vekt og postkode. Leveringstid er ikke garantert og bør derfor betraktes som veiledende (med unntaket for Ekspress neste dag)

Vi benytter følgene Postens tjenestene med pakkesporing og SMS/e-post hentevarsel:

  • Pakke i postkassen med sporing (RFID) - fra 79 kroner
    Leveres rett hjem i postkassen. Prisen beregnes automatisk i kassen, og er avhengig av vekt/postnummer. Maks. vekt 1,5 kilo. Hvis pakken ikke får plass i postkassen mottar kunden en SMS eller e-post, med melding om at pakken kan hentes på postkontoret eller Post i Butikk.

    Merk! For Pakker i Postkassen ytes det ikke noen form for erstatning, dersom den er tapt eller har forsvunnet. Se punkt 17 på Bring vilkårene sine her.

  • Pakke til hentested
    Hentes på posten
  • Pakke til bedrift
    Leveres på døren mellom kl. 8-16
  • Pakke levert hjem
    Leveres på døren mellom kl. 08-17 eller kl 17-21, basert på postnummer
  • Ekspress neste dag
    Leveres til mottaker innen kl. 09.00 eller kl. 11.30 neste morgen, mandag til fredag, i de fleste byer og større steder. Øvrige områder innen kl. 16.00. Noen destinasjoner kan ha mer enn én dags leveringstid (for eksempel øyer uten daglig ferjeforbindelse og lignende)

  HVOR VI FRAKTER

Fraktpriser beregnes automatisk ved utsjekking og er avhengig av land, postkode og vekt. Vi frakter til følgende land:

  • Norge
  • Sverige
  • Danmark
  • Finland

  EKSPEDERING AV ORDREN

Så fort vi mottar din ordre vil du innen noen minutter motta en ordrebekreftelse på e-post, som bekrefter kjøpet. Ordren blir normalt pakket og sendt innen 24 timer etter at du har bestilt.

  SENDINGSTID OG TILGJENGELIGHET

  • De fleste produktene har vi tilgjengelige på vårt lager. Som standard, hvis du ikke finner noen eksplisitt fraktinformasjon på produktsiden, sender vi varen innen 24 timer etter du har bestilt (man - fre).

Ellers informerer vi deg på produktsiden og ved utsjekking om eventuelle forsinkelse som følgene:

  • Bestillingsvarer. Dette betyr at produktet må bestilles fra leverandør og vil være klar til frakt innenfor den angitte perioden. Denne meldingen vises både etter du legger til produktet i handlekurven og på utsjekking siden.
  • I tilfelle du bestiller for eksempel 10stk av produktet som vi faktisk har kun 8stk igjen på lager, ber vi deg å velge at du enten reduserer antallet til det vi har på lager eller kan du fortsette så blir forsendelsen sendt i oppgitt forsinkelsen. Denne meldingen vises etter du legger til produktet i handlekurven og på utsjekking siden.
  •   Merk at når du kjøper flere produkter med forskjellig frakt tilgjengelighet, vil bestillingen bli sendt når ALLE bestilte varer er klare til frakt. Vi informerer deg om dette på utsjekking siden. Vi gjør alltid vårt beste for å holde kundene våre fornøyde og beholde det som har blitt sagt. Men selv om estimert leveringstid er basert på vår tidligere erfaring, kan vi ikke garantere det. Vi informerer deg imidlertid alltid holder deg oppdatert via e-post i slike situasjoner.

  SPORING OG HENTEVARSEL SMS

Hvis du benytter sporingspakke sender vi deg automatisk en e-post med sporingslinken etter forsendelsen blir levert til posten. Du vil i tillegg motta en tekstmelding til oppgitt mobilnummer - når pakken er fremme og kan hentes (avhengig av frakttjeneste). 

  LEVERINGSTID

Estimerte leveringstiden skal vises under utsjekking for valgte frakt tjenesten. Vennligst vær oppmerksom på at leveringstiden ikke er garantert og bør derfor betraktes som veiledende (med unntaket for Ekspress neste dag).